Minikburun Ssumru eczaneden aşıyı aldık 300 TL ye doktorada muayene ücretimizi ödedik.Aşı eczanelerde sipariş üzerine geliyo bı gün önceden sipariş verdik
Aselask34 Ssumru inşallah canım 🙏🏻Sizin nasıl geçiyor aşı sonrası ağrı ateş yaptımı inşallah ağrısız acısız geçirirsiniz🤲🏻
Ssumru nisaballinannesi ishal haric bütün yan etkilerini yaşadık halsizlik huzursuzluk istah kaybı.. bizimki tan tersi uykusu var ama uykuya direniyor.. siz kaçıncı ayda yaptırdınız canim
nisaballinannesi Ssumru 3ay 3 günlüğüğüz dün yaptırdım aynen iştah kaybı ishal huzursuz uykuya direnme var bizde de