Busraknts canım bende yaşadığım dediğin gibi blok emzirdim önce bi göğsümü bitirdi sonra diğeri dolduğu için onu emzirmeden önce sağdım ön süt gitmiş oldu hem o süt gazlı oluyor hemde çok su gibi oluyor daha sonra verdim o göğsümü ayakta çok emzirdim çok zorlama iyice inatlaşır soğur emmekten müzik aç mesela beyaz gürültü eşliğinde emzirmeye çalış ve emzik vermedim ben çünkü o emme refleksini bi şekilde karşılaması gerekiyordu mecbur beni emmek zorunda kaldı zamanla bebeğin o tazyike alışacak birde eskisi gibi öyle tazyik kalmayacak göğsün terbiye olacak seni çok iyi anlıyorum