Merhaba kızlar 48 günlük bir bebeğim var. İlk günden beri emziriyorum hiç mama vermedim son zamanlarda memeyi istemiyor ve zorla emzirmek zorunda kalıyorum. Özellikle bu durum son 3 4 gündür var. Bazen günde toplam 1 saat kadar emzik verdiğim oluyordu ilk başta ondan dolayı meme reddi yaşıyorum sandım emziği vermedim bi kaç gün ama durum değişmedi. Sütümü sağıp biberonla içirdim acaba tadında sorun mu var diye ve biberonla çok rahat içti. Daha sonra anladımki sütüm çok tazyikli geliyor. Hatta öyle tazyikli geliyor ki yarım saat emmesinden sonra elle sağlığımda bile tazziği bitmemiş oluyor. Haliyle sütü yutamıyor genzine kaçıyor. Bunun için blok meme yapıyorum yatarak emzirmeye çalışıyorum ama zorlanıyorum daha başka neler yapabilirim bu durumu yaşayan ve çözüm bulan arkadaşlar varsa yardım edin lütfen