Busraknts canım bizde 5 aylık olucaz bende de bu problem hala bitmedi ara ara red yaşıyoruz malesef makas şeklinde tutun memeyi biraz kesiyor ben oturarak emziremiyorum hep yatıyoruz az da olsa fayda ediyor çok şükür biraz büyüdü ve aç ise baş edebiliyor tazyikle ama normalde tazyik kızdırıyor bebeğimi çıkıyor memeden o da yetmezmiş gibi üstü başı ve heryer ıslanıyor🤦🏻♀️Sağıp veriyorum bazen ama ön sütüde vermek istiyorum zor oluyor işte