herseysensin denizyildizi tesekkür ederim yardımcı oldugunuz için aptamil conformil iyi geldi mi bebeğinize ben normal aptamil kullanıyordum hippe gectim ama aklım aptamil conformil de iyi gelir mi acaba diyorum meme mama gidiyoruz. Az önce sağdım ve sütüm Cok az cıktı üzüntüden sütüm de azalmıs
herseysensin denizyildizi gaz cıkarma durumu nasıldı bebeğinizin Benim kızım bayagı cıkartıyor ama yine sancı cekiyor ne kadar gaz olabilir ki bitmiyor
denizyildizi herseysensin aynen gaz çıkartıyordu kakasını da yapıyordu ama doktor midedeki gazı çıkarttığını bağırsaktaki gazı çıkaramadığı için sancısı olduğunu söylemişti. Bağırsaktaki gazı dağıtmak için de her besleme öncesi karnına saat yönünde masaj yapmamı söylemişti. Bebeklerde yemek borusu kısa olduğu için içtikleri hemen mideye oradan da bağırsağa iniyormuş o yüzden büyüdükçe sorun azalıyor çünkü organlarda büyüyor demişti
denizyildizi herseysensin bir de gaz ilacı ve biogaia hergün aynı saatte verirsen faydalı olurmuş ona dikkat et demişti doktor
Asafefendi herseysensin benim oğluma sab işe yaramadı.biogaia iyi geldi.bir de her sabah rutin olarak masaj yapıyorum tüm vücuduna.gün içinde de her altını değiştirmese karnına yapıyorum.videolar var oradan izleyip nasıl yapacağınızı öğrenebilirsiniz.bununla birlikte mutlaka çay kahve ve çikolatadan uzak durun.hatta kakaolu şeylerden uzak durun.ben ilk zamanlar her emzirme sonrası bisküvi çukurlara felan yerdim.biraz da ben bu hale getirdim çocuğu bilemeden.doktor bana kolik çocuğu çikolata çay tetikler dedi öyle bıraktım.bazen resmen çikolata krizine giriyorum ama yemiyorum🤦♀️ Çünkü ben çayı fazla içince ya sa çikolata yeyince çocuk ateşe konmuş gibi ağlıyor.
herseysensin denizyildizi aynen o damlayı dün gece doktorumuz yazdı aldık onu verdik 1 saat sonra uyudu. Dediklerinizi uygulicam cok tesekkür ederim
Deletedmom324 herseysensin sizin bütün duygu gecıslerınızı herseyı hıssedıyorlat. Sakın kalmanız lazım. Zaten panıkle yapamazsınız ki. Baska işleriniz de de panik olsanız sonuc olumsuz olur. Dus aldırın , kolık muzık acın. Sakın kalın. Denemekten zarar gelmez 😊
Poyrazkusum herseysensin canım benim oğlumda öyleydi biz 4 ay boyunca arabayla dolandık süpürge çalıştırdığı zaman susuyordu sabahlara kadar süpürge vekurutma makinesi acıyordum susuyordu uykuya daliyordu
Derin34_ Poyrazkusum kolik bebeklerin ağlama nöbetleri nasıl oluyor yani hiçmi susmadan ağlıyolar memeyi verince suamuyorlar mı
iremby herseysensin him anladim. Benimkide o yonde gözüküyor. Doktor baska bir sey var mi diye bakiyor ama kolik tanısı koyucam galiba bakiyim tam da dedi
Deletedmom324 herseysensin 5 aylık olacagız. 4. Ayda azaldi. Gaz kolik bizimkisi. Saglik ocaginda doktor demisti. Bebegim onun kucaginda susmustu. Isyan etmistim. Beni tanimiyor. Ve de sakinim dedi. Sen cok evhamlisin streslisin dedi. O gun bugundur notr ûm herseye karsi. Korksa bile ya daa baska bisi bilirim ki sakinligim ona iyi gelecek. Gevserim
herseysensin Umudum kalmadı kolik olmadığına dair şimdiden basladı huzursuzluğu fön makinasını actım sustu ve uyuyor kapatıyorum hemen ağlamaya baslıyor
Deletedmom324 herseysensin buzuki orhan bebeginiz aglamasin dinletiyorum ben. Cok cosarsa fon sesi baktim sakinlesti hemen buzuki aciyorum. Siz de rahatsiz olmazsiniz buzukiden.
herseysensin Derin34_ ilk dün gece 12 den sonra yaşadım meme ya da meme verince susuyor emmek istiyor emince rahatlayacagını düşünüyor ama daha kötü gaz oluyor o yüzden tokken ağlıyo diye meme verilmemesi gerekiyor
Derin34_ herseysensin biraz oyalamaya çalışıyorum emdikten sonra ama max yarım saat yada 40 dakika sürüyor sonra tekrar memeye geçiyoruz başka türlü uykuya dalmıyoe