Derin34_ canım daha 1 gün yasadım inan Cok zor saatin 12 olmasından korkuyorum eşim görevde kuzenini arıcaz yine baslarsa ağlamaya gelecek arabayla gezdircez. Sakinlestirmek Cok zor ben gaz çıkarmasını sağlıyorum bugün ağlamasına izin vermedim gazını cıkarttık sürekli onunla konustum. Benim ki de çığlık çığlığa ağlamıyordu sürekli meme istiyordu dün gece de böyle bisey geldi basımıza