Benim kızım da altı ayına girmek üzere iki hafta sonra asimiz var oturma konusuna gelince henüz kendi başına oturamiyo hemen devriliyo bi de yurutece koyunca cok huysuzlasiyo aglamaya basliyo ayrıca ayaklarida çok terliyo sebebi ne olabilir acaba bilenlr aydinlatsin lütfen😊