2bebek
maşallah kızının boyu uzunmuş kilosununda yerinde olduğunu düşünüyorum. Çünkü kızım 6. Ayına girdiğinde kilo 8 boy 68,5 du. Doktor ikisinin orantılı olduğunu söylemişti. Şimdi 6 ay 18 günlük. Çok az süre desteksiz oturabiliyor. Ama emeklemeye dair birşey yok çünkü karın üstündede duramıyor. Öne doğru eğilip birşeyleri almaya çalışıyor. Gel dediğimde ellerini uzatıyor. Huzursuz olduğunda kendi ellerini uzatır.