Bugün kızımın 6 ay aşısı vardı boy kilo takibide yapıldı kilosu 7 buçuk boyu 70 cm sizin bebişler nasıl acaba neler yapıyorlar desteksiz oturabiliyorlar mi dönüyorlar mi henüz benim kızım bunları yapamıyor sizlerde durum nedir merak ediyorum boy kilo olarak da birşey söylemediler kendi hemsiremiz yoktu bilgi vermediler birde 1 yaş aşısı için gün verildi ve 1 yaşına girmeden 3 gün önce yumurta akı yedirmem söylendi ilk kez duydum bunu ve nedenini sordum 1 yaş aşısında alerjik şeyler var ondan eğer alerjisi varsa burda yapmiycam başka yere yönlendircez sizi dediler sizlerde böyle bir bilgi verildimi acaba birazcık sohbet edelim bebislerimiz hakkında 💜☺️