Kumkum az önce mezurayla ölçtüm 37 çıktı 20 gün önce 33 tü doğdoğunda ama doğumum çok zor geçti normal doğum yaptım vakumla aldılar oğlumu iri doğdu tahminden 3300 beklerken 4000 doğdu acaba ondanmı az çıktı gerçekten herşeye takar oldum doğumda başının sol tarafında şişlik oluştu sefal hematom ama doktor geçici dedi onuda takıyorum kafama bunuda okuyunca bunada takildim