Kızlar selam çok üzgün ,yorgunum. Bedenim beynim cok yorgun. Bebegim doğdugundan beri baş cevresi hrp geriden geliyor . 32 cm işe dpgdu. 5 aylık su an ve 36 cm mikrosefali oldugu kesinleşti. Sonra mr istendi orda da beyinciği cok cok küçük dendi. Doktorumuz su an yorum yapamam dedi. Bu ay burak tatlıya gitmek istiyoruz cok iyi diyorlar. Genetik test yapılıcak . Belirsizlik o kdr yoruyor ki beni anlatamam anne olup bunları yasamak,evladında görmek cok zormus bazen keske bende olsa bişi onda olmasa diyorum. İçim yanıyor hayatı zindan etmek istemşyorum ama ne kdr istemesem de içim içimi yiyor. Bi sonuç istiyorum ona göre tedavi. Fizik tedavi olur belki. Var mı bu durumu yasayan nolur Allah rızası için yazsın.nefes alamıyorum daralıyorum. :( En azından post yukarda kalsın belki bilen vardır.internette de bilgi yok cok fazla bu kpnuyla ilgili.yavrum için yasin okursanız nasıl mutlu olurum. Hepinizden Allah razı olsun.🙏🏻