Kumkum sizi öyle iyi anlıyorum ki çünkü bende evladımla sınanıyorum 1 yıldır hastanelere gidiyoruz kan idrar tahlilleri emar ilaç kullanımı tedaviler türlü türlü ihtimaller tükendim yalan yok kendi psikolojimi bozdum cocugun yaptığı her haraket yanlış geliyor artık yapsa içim rahat değil yapmasa kendime abartma diyorum genetik doktorunada gittik hersey orda belli oldu fizik almak için rapor alma sürecindeyim evet bi anneyiz kolay değil ilk olarak bu durumu kabullenmek şart demem o ki yalnız kalmayın aileniz yanınızda olsun yada diğer aileniz benim ailem yanımda yok ve herzmn daha ağırını düşünüp şükredelimiyileri düşünüpte isyan etmeyelim rabbim tüm emeklerinizi iyiye çıkarsın🤲🏻🤲🏻🤲🏻