Gunesasel cok basit o aksam vakti gelen aglama krizleri yavas yavas azaliyor bebek gülmeye oynamaya başlıyor bilinçli davranıyor . Kolik bebeklere ve kolik anne babalara Allahim sabir versin yardim etsin dibini yaşadık. Birde 4.ay atağı varki fe la ket . Simdi de 8. Ay atağı var simdi yasiyoruz dis hastalikla beraber ah ne zor ne zor. Hala sorunlu bir bebek 1.5 yaşını bekliyoruz bebekliği geceydi diye cok zor . Surup olarak ne kullanıyorsunuz