Kolik bebeğim olduğunu düşünüyorum. Doğduğu günden beri mızır mızır 2. Ay doruk noktasıydı. Hele akşam üstleri deli gibi ağlıyordu. 3. Aya girdik biraz azaldı gibi ama hala akşamları bir ağlama durumu yok değil. Lakin en büyük sorunumuz uyumaması. Uykuya geçerken çoook uzun sürüyor ve hep ağlıyor. Yani hiç huzurlu mutlu uyuduğunu görmedim. Sizlerin de böyle midir? Uykusuzluğun, uyumaya direnmenin sebebi de kolik sancılar mıdır? Merak ediyorum bu kadar huzursuz huysuz bebeğe ne yapabilirim diye artık çıldırma noktasındayım 😞