Gunesasel Kolik bebeğim var üç aya yaklaşıyoruz bittiğini geçtiğini nasıl anlarım hala şurubuna devam ediyoruz şuanda
nursocum Gunesasel Sessizlik olunca anlarsın benim oğlumunda 3 ayda gazı bitmişti resmen biri tuşa basmış gibiydi
Olric11 Gunesasel bunu bende merak ediyorum 2. Ay 9 günlük çoçuk hep ağlıyor sancılı mutsuz 😔 3. Ay bitince bitermi belli edermi acaba
Dmt58 Gunesasel oğlum 6 ay 10 günlük. Hala gazlı, mutsuz, huysuz. Keşke bitmiş olsaydı da bu sorunuza cevap veren ben olsaydım🥺
Fulyaalinmina Kavinsmom kolik bebek duruşu mu çatık kaşlı hiç gülmeyen hep zirzir ağlayan inşallah 3. Ayda biter koligi çocuğumu hiç gülerken göremedim desem yeridir 😒
Gunesimm1 Olric11 bizimki tam anlamıyla 6 ay sürdü diyebilirim. 4. Aydan sonra daha hafifledi ama 6. Aydan sonra tamamen bitti o soluksuz ağlama krizleri
Ykt35 Olric11 bende oyle diyordum 2 bucuk aydan sonra sancisiz günler geçirdik şak diye gecti artik kendisi rahat bi sekilde cikariyor suan uc buck aylık dönüyor baya kendi isini hallediyor😂