Gunesasel Mervemuhammedemir yardım ediyor mecbur şuanda onun kucağında susuyor yoksa kol bel bacak kafa kalmıyor insanda
Mervemuhammedemir Gunesasel aynen oyle hele atak haftalarında cok kotuydum sımdı sukur bıttı Allah kolaylık versin
Gunesasel Pamuguum şurup momy bills kullanıyoruz bio gaia damla birde relaktaz damla bitmiyor ya en güzel zamanlarını bian önce geçsin diyerek geçiriyorum
[silindi] Gunesasel inşallah 3.ayda gecer sizin .ilk 6aylik resimlerde çocuk ağlarken ben gülen bi poz :)
Gunesasel Balbocegimm bende ya anlatıyorum inanmıyor kimse görene kadar herkes Allah yardımcın olsun diyor ve bende 🤦🏼♀️
Ervanurumm Benimde bebeğim 1 ay 11 günlük kolik bir bebek gerçekten zor bir durum inşallah çabuk geçer hepimizin ki. Hep hayal ederdim bebeğimle uyumak ama ne mümkün hep huzursuz omzumdam indiremiyorum orda sakinlesiyor
Gunesasel Ervanurumm evet Allah yardımcımız olsun bide kucağa alışmasın diyen çok olur başka türlü susmuyor ki
Yagmursonrasitoprakkokusu Gunesasel şimdi nurse hurveys kullanıyoruz etkisini gördük gibi. Öncesinde maflor mestil zinco bioagai hepsini kullandık ama öyle aman aman bi etki görmedik açıkçası
Mircan Gunesasel öncelikle Allah yardımcın olsun canım hemen bitmicek yavaş yavaş biticek bebeğim şuan 6 aylık daha yeni yeni rahatlamaya başladık gaz sancıları azilacak ara ara mutlaka olur yine ama gazdan sabahlamicaksin ağlamaları azilacak gece uykuları biraz daha uzun sürecek bedeni rahatladikca uykusu fazlalasicak
Gunesimm1 Olric11 bizimki tam anlamıyla 6 ay sürdü diyebilirim. 4. Aydan sonra daha hafifledi ama 6. Aydan sonra tamamen bitti o soluksuz ağlama krizleri
Ykt35 Olric11 bende oyle diyordum 2 bucuk aydan sonra sancisiz günler geçirdik şak diye gecti artik kendisi rahat bi sekilde cikariyor suan uc buck aylık dönüyor baya kendi isini hallediyor😂
Ykt35 Gunesasel ben son zamanlar günde bir vermeye baslamistim 2 bucuk aydan sonra hiç kullanmadim yavas yavaş kestim zaten kendini bariz belli ediyor sürekli aglamalari olmuyor kendi rahatca cikarabiliyor
Gunesasel Ykt35 bi ara geçti ağlamaları falan düzeldi dedik şurubu iyi geldi vs bu hafta tekrar başladı ağlamalar mama yerken ağlamalar
Busraata Gunesasel sessizleşir sürekli aglamalari biterse gazını rahat çıkarırsa bitmiştir,3ay9gunluk bitti sonunda koligimiz 🙏
Gunesasel Busraata inşallah bizimde biter bi ara ağlamalar gitmişti tekrar geldi ama saatimiz yok her zaman ağlıyor işte