Karaoglannesi oğlum 4 kilo doğdu 20 günlükken ben fark ettim baktık 3600 doktoru amann sütün az hemen mama dedi mamayı verdik kilo almadı olan benim sütüme oldu mama verdikçe düştü! 30 günlüktü Başka yere gittik alerji dedi gaita testinden anladı süt ürünlerini kesti alerjik mama yazdı bi haftada 500 gr aldı alerjij mamalarda en iyisi evolvia rp bu arada alırsanız bunu alın tadı mamaların içinde en iyisi. Şuan kilo alımımız normale döndü diyete devam ben kahvaltıda sadece peynir yiyen bir insandım çok zorluyor beni ama oğlum için dayanıyorum 😐