Cakmakemel
Bende de hep aynı oldu, kızımı 38 yaşımda doğurdum, o yaşıma kadar bin tane arkadaşım doğum yaptı. Şimdi baksanız sadece bir ikisi bişiy yapmıştır. Ancak yine de helali hoş olsun, bebeği olan ailelere yapılır, gelenektir, hiç pişman değilim☺️
bir de mesela bizim de bebişimize halası şimdiye kadar sadece bir tane body aldı, ne bişiy takmak ne bişiy. Durumu da gayet iyi. Şimdi onun çocuğu olunca eşimle beraber muhtemelen tam altın/Reşat takacağız, üstüne de hediyeler alırız. Bu insanın içinden gelen bişiydir, adı üzerinde hediye. Bişiylerle karşılaştırmaya başlarsak hiç bir anlamı olmaz🤷🏻♀️