Cakmakemel
ben yine de o kadar yakınsak altınımı ve hediyemi alır verirdim. Bazı şeyler karşılıklı değildir, insanın içinden gelir. İçinizden gelmiyorsa yapmayın tabii ama yeni doğan bir bebeğe altın takmak güzel bir adettir. Şöyle düşünün, sizin çocuğunuz olmasaydı; siz yakın arkadaşınızın çocuğuna hediye alıp, altın takmaz mıydınız? İlla size geri dönüşü mü olsun isterdiniz? Ben bu tip hediyelerin içten geldiğine inanırım, dediğim gibi zaten içinizden gelmiyorsa almayın, alın takımınızı gidin🤷🏻♀️