Cakmakemel Anlattiginiza göre durumları iyi, ayrıca eşinizle kardeş gibilermis bence ayıp etmişler. Bende aynı şekilde yapardım bir takım kıyafet alır yaninada bir miktar para koyardım zarfa, açıkçası gram takmaya gerek duymazdim bu durumda. Benimde ne yakın kız arkadaşımın düğünü olduğunda ben ona istediği bir kolye vardı onu alıp takmıştım. O benim düğünüme gelmedi sırf nikah şahidim olamadı diye bende konuşmuyordum artık ansızın bir gün çıkıp evime gelmiş elinde pasta fanusu düğün hediyemmis şaka gibi 😁Teşekkür ettim hediyesini geri çevirdim tam kapımı kapatıcam bir kahve icmek iestemistim dedi ahhh Türkler hep misafirperverdir aldım içeri kahvesini içti fanusu ısrarla bıraktı eve hata yaptığını söyledi ama o tavrı beni soguttugu için güzel bir dille konuşup göndermiştim. Açıkçası size ne yapılırsa aynısıni yapın bence 👌 Durumları müsait olmasa sadece iş arkadaşligindan iberet olsaydı eşleriniz o zaman içinizden geleni takın derdim zira durum o şekilde değilmiş. Yine karar sizin 🤗