DgK sizi o kadar iyi anlıyorum ki oğlum 2 gün sonra 8 aylık olcak hergün bu dertten kendimi yiyip bitiriyorum ilk 4 ay meme delisi olan oğlum işe başlamamla beraber memeden soğumaya başladı ve biberona alıştı..( tabi şuan onuda reddediyo ) gün içinde çok az tutup sadece geceleri güzel içiyodu ama gün içinde çok az tuttuğu için sütüm azalmaya başladı önceden tek göğüsten 120 cc çıkan sütüm git gide 60 lara düştü 3 saatte bi sağdığımda 30 u geçmiyo bile ve teki göğsüm nerdeyse hiç gelmiyo… fırsat buldukça sağdım azalmasın diye ama sonra istikrarımı kaybettim iş, ev, yemek, temizlik, derken.. şuan göğsümü açıp hadi meme yiyelim dediğinde komik bişey gösteriyomuşum gibi gülüp eliyle oyun oynuyo o kadar yabancı yani.. gece içmesiyle avutuyoken kendimi yaklaşık 1 aydır onuda yapamıyoruz uykuda bile kafasını ittiriyo çok nadir tuttuğundada süt iyice azaldığı için emmeyip geri bırakıyo mecbur kalkıp mama yapıyorum.. içtiği mama miktarı ise en fazla 100 cc ek gıda desen asla aramız yok ve bunu oğluma ben yaptım diyip kendimi suçlamaktan mahvoluyorum ne zormuş annelik..