DgK
Üzülme canım benim kızım da 2 ay emdi, emdi derken meme+mama tabi daha çok mama yiyordu. Memeyi tutmadı bile silikon uçlarla, ya da sağarak vermeye çalıştım. Ama bir saatten sonra artık devam edemedik. Sütüm azaldı derken tamamen kesildi. Mamaya devam ettik, ediyoruz. 6 ay 7 günlük oldu. Olmayınca olmuyor. Bende çok ağladım, kafama taktım. Emzirme duygusunu yaşayamadığım için çok üzüldüm. Emziren anneler gördükçe içim gitti. Ama napalım sağlıklı olsun da mama yesinler. Elimden gelen herşeyi denedim. Benim içim rahat. Bence senin de için rahat olsun sende denemişsin, elinden geleni yapmışsın. Önemli olan sağlıkları canım. Canları sağolsun. Bir müddet sonra alışıyor insan.