Aslında sağıp verseniz de sizin sütünüz mama değil ki , sağmak sütü arttırır .
bebek emince daha çok mu süt artıyor bilmiyorum ama yoksa bebekle arada ki bağdan dolayı mı üzülüyor anneler ?
ben hiç emdiremedim , hep sağıp veriyorum prematüre 2 tane bebeğim var ikizler .
hem ne kdr içtiklerini görüyorum biberon ile verince hemde sağdkca sütüm arttı , emmeye zorlasam göğüslerim bosalmadığı icin şişiyordu