Rabia_deren su-perisi hemde nasıl hissetmek canım. Evdeki bütün eşyalar sallandı televizyon düşüyordu biraz daha devam etseydi
zeyzey29 Rabia_deren çubukta canım bende elazığ depreminden sonra çok etkilendim eşim yatakta kıpırdadık ça deprem oluyo sanıyorum çok korkuyorum
Rabia_deren zeyzey29 bende elazığ depreminden sonra öyle oldum gece deprem oldu diye eşimi kaldırıyorum ağlaya ağlaya
minnosunannesi06 Rabia_deren evet canım bizde hissedik yatağa oturmistim oglumu emzirdim yatak altmda gitti geldi cocugum korktu ben ona şey oldum 😐
Deletedmom95 Rabia_deren kaleciğe yakın sayılırız çok korktum çokkk aklım gitti. Çocuğu kaptığımız gibi aşağı indik. Elim ayağım halen titriyor.