Ef24 Eşim hissetti ben hissetmedim keçiörendeyiz 8. Katta oturuyoruz avizeye baktım sallanıyordu öyle farkına vardım anca
Areniko Rabia_deren ay bende çok kötü oldum yatak gitti geldi resmen oğlum beşikte uyuyodu direkt çocuğuma koştum allahım beterinden korusun hepimizi🤲🏻
Birkizbiroglan Rabia_deren oğlum.uyiyordu sallanmadan saniyeler önce çığlık çığlığa ağladı sonra her yer sallandı dolap kapılar yatak 😔 hala ayaklarım titriyor 😔
zeyzey29 Rabia_deren çok korktum kızımla evde yanlızım hemen dışarıya cıkıyodum ki bitti ama bizim buraya çok hissedildi allah beterinden saklasın inşallah parkelerimiz çatırdadı 😥
Rabia_deren zeliihaaa kesinlikle.biz bu sarsıntıya bu kadar korktuysak o insanları düşünemiyorum bile
zeyzey29 Rabia_deren çubukta canım bende elazığ depreminden sonra çok etkilendim eşim yatakta kıpırdadık ça deprem oluyo sanıyorum çok korkuyorum