Deletedmom95 Rabia_deren uyuştum resmen.😭 Allahım tekrar yaşatmasın haberlerde korkulacak bir durum yok diyor.
Furug Rabia_deren cocugum aklima gelmedi simdi bunun vicdan azabini cekiyorum esime bagirabildim sadece..neden cocuguma kosamadm ya
Bebekcik2406 Rabia_deren bizde kırıkkaledeyiz çok fena hissettik kalecik buraya 30 km uzaklıkta resmen kanepede sallandık lambalar oynadı çok korktuk Allah esirgesin
Linaguven Rabia_deren bizde Keçiören bebeğime süt vermeye kalktığımda birden oldu çok korktum geçti neyseki uzun sürmedi hepimize geçmiş olsun…
Aley_ Rabia_deren Aklıma direkt izmir depremi geldi. Oğlumun yanına nasıl koştuğumu bilmiyorum. Tekrarı yaşanmasın inşallah.
esra0474 Rabia_deren merhaba. çok fena hissettik hemde. Kapılar gitti geldi bizim. Hepimize geçmiş olsun
Rabia_deren Furug vicdan azabı çekecek bişey yok canım. Büyük Bi travma yaşamışsın o an kitlenmen çok normal
zeynepalp Sincandan hissettim çok fazla değil ama. Eşim ayakta olduğu için hissetmedi mesela. Ben balkonda oturuyordum, hatta bana inanmadı 🥴 geçmiş olsun