Deletedmom4 canim bizim zaten birden cikti bu durum oğlumun bobreginde büyüme vardi hep kan tahlili verirdik hic cikmamisti birden rutin baktiralim deyip gittik doktor olmasi gereken degerden yuksek dedi hatta bir tanidik cocuk endokrin doktoru vardi onu aradim simdilik ilac vermeyelim 3 ay takip edelim dedi dedi. Sonrasinda tekrarladık en son 4 çıkmıştı detayli kan degerlerindede normal cikmis şükür tabii asla sikayet etmedim Rabbim dermansiz dert vermesin ama yüksek dedi simdi sizin konusmanizi görünce dedim ki yuksek değil o zaman neden doktor yuksek dedi acaba diye tereddüt yasadim. Umarim sizinde tamamen iyileşmiştir Rabbim tüm hastalara sifa versin 🤲❤️