deletedmom1106 bedirhanyusufunannesi dr bişi demedimi bana 6 oldugunda iyi dedilerse güvenemedim 1 ay sonra twkrar baktırdım şükür iyiydi
bedirhanyusufunannesi deletedmom1106 biz pazartesi acıle gittik orada baktırdım ama endokrin daha randevu vermedi 6 çıkmış çocuk doktoru normal dedi kabız oluyor dıye götürdüm birde kusuyor diye ama kan idrar normal çıktı gönderdiler