bedirhanyusufunannesi 35 günlük Bebeğimde tsh değeri 7 çıktı böyle çıkıpta değeri geri düşen oldumu acaba?
Julijuli bedirhanyusufunannesi bizim ilk dogdugunda 41 çıkmıştı ben de hipotiroid hastasıyım .çok endişelenip endokrinolojiye gittik normal olduğunu ilk haftalarda yüksek çıkabileceğini söyledi.bir ay sonra tekrar ölçüldü 1 e düşmüştü.şu anda da hep bir 1-1,5 çıkıyor.endişelenmeyin düşebilir ama iyi bir endokrin uzmanına görünün derim.
Beyza_yzk bedirhanyusufunannesi Benim bebeğimde 15 günlükken topuk kanından TSH yüksek çıktı diye haber geldi tekrar kan aldılar inşallah düşmüştür değeri
Powermoms bedirhanyusufunannesi anneden bebeğe geciyor diye biliyorum ondan sordum. Ama mesela bende cikti gebelikde troid oglumda cikmadi. Dr ne dedi peki bu duruma
bedirhanyusufunannesi Powermoms bebek doktorumuz iki haftada bir baktı birinde 6.2 ikincisinde 7 çıkınca çocuk endokrine yönlendirdi Pazartesi birde oraya gidicez ama çok üzülüyorum herseferinde bebeğimin ellerim delik desık ediyorlar
Powermoms bedirhanyusufunannesi haklisin canim ama yinede sukretmek gerekir hic degilse tedavisi var. Ben kendim icin endokrinoloji bolumune gittiginde 50 mg hap vermisti 1 haftada hemen normale dondu degerim. Canini sikma hersey hallolur
bedirhanyusufunannesi Powermoms hayırlısı inşaalah normale döner bakalım Pazartesi ne dicekler 🙏çok saol yinede 🙏
bedirhanyusufunannesi Julijuli özel hastanede Doğum yaptım ve oranın çocuk doktoru onerdı yine özel inşaallah düşer tek temennim benim gebelikte bir sıkıntım. Olmadı ama iki hafta arayla 6.2 ilken 7 olması anlamış degılım hayırlısı olsun. 🙏😞inşaalah düşer 🙏
Deletedmom4 bedirhanyusufunannesi kızımın yüksek cikmisyi ilk doğduğunda ama prematüre ve hastaneden taburcu olduğu gibi endokrine gittik 2 buck.yasinda dogduugundan beri tedavi altında korkma ilaç tedavisi var çok şükür 🙏ama muhakak üstünde dur
bedirhanyusufunannesi Deletedmom4 teşekkür ederim bilgilerin için üstünde dururuz erken teşhis iyi dedi doktor ne kadar erken müdahale ettirirsek o kadar çabuk geçer inşaalah 🙏
Deletedmom4 bedirhanyusufunannesi ilaçları işte 25 ayına kadar 3 aydır ilaç bıraktı takip ediyir 2 ay önce ilaçsız 1 ay kaldı kan verdik 6 çıktı çok yüksek değil ama 2 ay sonra getirirn yükselirse ömür boyu ilaç kullanacak dedi hafta içi götürecez inşallah yükselmez ya 😔sende korkma 6 yüksek değil 10 ve üzeri Dr sorun diyordu
Ogullarinaasikanne Deletedmom4 canim benim oğlumun 3 ay once kan verdik 5.3 cikmisti degeri tiroidi fazla calisiyor dedi zayıf bir cocuk kilo alamiyor bundan dedi. Takip ettirdik 2 ay once 4.4 cikti 1 hafta oncede tekrar kan verdik değeri 4 cikti doktor yüksek dedi tekrar kan aldi verdik diger degerleri normal cikmis dedi yüksek değil mi sizce simdi 10 olmasi lazim falan deyince size sormak istedim
Beren bedirhanyusufunannesi bizdede cıkmıstı zamanla dustu ama ben hamıleyken bendede vardı ondan bebege gecmıs tı bı kac aydan snra duzeldı
Deletedmom4 Ogullarinaasikanne 4 gayet olması gereken bir değer 2 yıl boyunca kızımın değerleri 4 çıktı ama ve hiç sorun görmedi senin bahsettiğin hangi değer ama korkma yüksek dahi olsa tedavisi var bunu herzaman düşün brn hep şükrettim ya ilaçsız tedavisiz bir hadtalik olsaydı ne yapardık ki çok şükür iyi ne gelişimi nr de beyin ve motor gelişimini etkilemedi 🙏