Doktorumuz, dil altı bağı olduğunu görünce KBB ye yönlendirdi. KBB doktor da onay verince ufak bir operasyon ile kesti. İlerde kekemeliğe yol açar, emmede de sıkıntı yaşar. Steril bir makasla kesiyor,doktor. Ufak bir kanama oluyor. Bebek elbette ağlıyor.