civcivininannesi acıbadem taksim hast. Kkb doktoruna yaptırdık 2 aylıkken kızımın dil bağı işlemini . Sadece lokal uyuşturup 2 dk içinde , müdehale odasında kesti ve bir damla kan geldi hemen eve döndük 3 günlük bi antibiyotik kullandık her hangi enfeksiyona karşı o kadar çok basit yaş ilerledikçe kalınlaşıyormuş bu durumda kesimi zorlaşmadan götürün geçmiş olsun şimdiden. Dil bağı hem emme , hem yemek yeme hem de büyük oranda peltek konuşmaya neden oluyor maalesef