Mercimepinannesi merhabaaaa,dilinin altında veya ucuna doğru diş damağına bir ince bağ oluyor baya belirgin bir şekildee anlaşılıyor bendede var ben öyle anlamıştım doktor genetik birşey bu zaten demişti veya doktor muayenesinde egerki çok belirginse söylüyorlar ama emmemedigini hissediyorsanız olabilir