Zsnbr kesinlikle o gaz yapıyor yüzde yüz eminim benim 1 ay 5 günlük kızım 4 5 gün oldu bu mamaya geçeli o kadar rahatladı ki yavrum bir ay deliler gibi gece gündü gaz masajı damlalar bir dünya ora verdim o damlalarada sonra e bebeğe gittim eksiklerimi almak için mamada alayım dedim 0 6 ay ikş tane sma maması vardı görevliye sordum farkı be diye sindirimi kolay olanı gaz sorunu olan çocuklar için bu diğeri o dedi o zaman anladım Çocuğum ondan deliriyordu çok şükür şuan aşırı memnunum bu comfort olandan optıpro olanı 58 di bu 83 tl fiyat farkı da var arasında artık neyi daha özel bu mamanın bilmiyorum