Gunesasel ya 3 aylıkken başladı hastalığı ateş grip demekki karnı ağrıyo muş bebekken ben anlamadım huysuz ama genelde ateş oluyordu 1 yaşa kadar sürekli antibiyotik verdiler bilmedikleri içinn çok kullandı yavrum normal çocuk ayda en fazla 1 hasta olurken biz ayda 4 5 defa hasta oluyorduk belirtileri farklı olabiliyor şu an 2 buçuk yaşında sadece karın ağrısı ve ateş oluyo atak sırasında