Gunesasel ben 23 yaşındayım öğreneli 4 yıl felan oluyo 1 yıl teşhis konulamamıştı anne babamda yok teyzemde ve dedemde vardı dedem farketmeden ilerlemiş ve böbreklerini bitirdi 2 yıl diyalize bağlı yaşadı sonra zaten ciğerleri de bitirdi amiloid denen mikrop girdi vucuduna sonra da vefat etti. Şimdi teyzem ağır geçiriyor o yurtdışından gelen iğne kullanıyor ben de günde 4 defa kolsin ama düzenli kullanmıyorum hamileyken 1 2 defa geçirdim atak ama ondan öncesinde ayda 4 kere geçirdiğim oluyordu sonra kızım oldu haftada 2 kere atak geçirdim çok çektim dua ediyorum inşallah kızımda olmaz diye 2 yaşına gelsin gidip test yaptırıcam ona da şu ana kadar belirti yok kızım 6 aylk çok şükür basit gibi görünse de çok zor çık acılı ve sonucu kötü bi hastalık Allah hepimize şifa versin evlatlarımızı korusun.