Gunesasel merhaba benim kuzenim yaşadı aynısini onunda oğlu benzer semptomları gösteriyordu kuzenim çok ısrarla üzerinde durdu kendi doktoruda iyi bir doktordu ve mutlaka ilaca başlamasıni tavsiye ediyordu en sonunda İzmir’de bir prof. Gösterdi ve ilaca başladılar yaklaşık bir yaş civarında ve çocuğun sıkıntıları azaldı çok şükür. Size tavsiyem eğer sizde varsa ve kendinizde gözlemlediğiniz belirtileri bebeğinizde de görüyorsanız doktora mutlaka görürün.