Merhaba kızlar benim başlıktan gördüğünüz gibi sorum bu bebeği çocuğu bu hastalıktan olan varmı belirtiler neler nasıl teşhis koydurdunuz ben fmf hastasıyım kızımı 37+3 te sezeryanla kucağıma aldım 3 aylık olmamıza 10 gün kaldı sürekli ağlama krizlerimiz var karnını ovunca susuyor bacakları sırtını ben şüphe ediyorum ama doktor kolik gaz sorununa bağlıyor kuzenimin çocuğundada var bu hastalık oda böyleydi sonra teşhis konuldu dedi olmasını istemiyorum ben çok çektim çekiyorumda hala bilgisi olan yazabilirmi ? Şimdiden teşekkürler. 🦋