Aselyaa Den1z ya bezi küçük geliyo yada bol bagliyosun cnm bir iki kere tasirma olduysa çok isedigi icin tasmista olabilir
Snmtt Den1z valla bugün aynı başlığı açacaktım bende. Artık fenalık geldi denemediğim bez kalmadı yapmadığım şey kalmadı sürekli ıslak sürekli taşıyor. Kafayı yemek üzereyim çözüm bulamadım😩😩
Sevilayy_1 Den1z Beden küçük geliyo olabilir ne zmaan taşırmaya başlasa beden değişikliği ile sorunu çözmüştüm bebeğiniz kaç kilo kaç beden kullanıyorsunuz
Livisim cydcvk bencede ondan.. benim kizimda 14 aylik bugune kadar. Bezde hic tasma olayi yasamadim. Sanirim erkek cocuk pipisi yukari dogru durdugu icin tasma yapiyor pipi asagi indirmesi lazim 🙆…
Tugbakivanc Den1z bağlamayı kontrol edin farklı bir şey var mı ya da bezin o paketinde üretim hatası olabilir beden küçük gelmiş olabilir bilemedim
Alpyas Den1z aynı sorun bendede var bende canbebe molfix baby turco ewybaby hepsini kullandım sabah hep taşmış oluyor bende mecburen gece emmek için uyandığında değiştiriyorum uyku serserimi uyku tulumuylada çok zor oluyor bebeğiminde uykusu dağılıyo haliyle prima almayı düşünüyordum primada taşıyorsa ne kullanacağız anlamadım
agacsizkoala Molfix, sleepy ,aktif Bebek, premium care hepsi sızdırdı oğlum çok çiş yapıyodu çünkü gece bi uyanıyodum bez dolmuş taşmış, bi aydır migrosun benzini aldım ve henüz taşma yaşamadım
Esradag Den1z zıbın yoksa bez asagı kaymıs olabilir mi ya da Bezi bağladıktan sonra lastikleri içeride kalmasın
Aysemcan Den1z benimde oğlumun bezi kenardan sızdırıyor. Gece sürekli üst değiştiriyorduk. Başka bezde denedim. Youtube da acemi anne var onu izledim. 3 madde sayıyor. Bezi iyice elle açmak, ön kısmı katlama ve oğluşlar için bağlarken pipiyi aşağıya doğru olcak şekilde bağlamak. Benim baya azaldı.