Mevr ben kizimi gece emzirdigimde bezini kontrol ediyorum azda olsa islaklik varsa hemen degistiriyorum .
Bazen 2 bezde degistiriyorum bazi gecede hic yapmamis oluyor .
Oda bizde bezde tasma olayi hic olmadi kizim rahat uyusun diye degistiriyorum .
Sizde gece bezi kontrol edip degistirin o zaman hem sizin icin hemde bebeginiz icin iyi olur☺.