Den1z bizimki de 11 aylık 8.aydan beri bu problem var ben öözüm bulamadım vallahi dediğiniz gibi yoruldum artık yatak yorgan yıkamaktan. Bez numarasını büyüttüm bezin markasını değiştirdim daha sıkı bağladım ama ne yapsam olmadı. Bi gün bezi değiştirdikten sonra emziriyordum öyle bi oldu ki üstüm sırıl sıklam oldu bi anda sanki bezi hiç bağlamadım da öyle işedi anlamıyorum gerçekten neden böyle oluyo 🤷🏻♀️