Guzyagmuru hiç öyle düşünme. Benim oğlum 5 aylık 2.5 aydır çalışıyorum ama çok kısa saatler ve sadece anne sütü alıyor. Gece gündüz gık dese emziriyorum ama oğlum beni gördüğünde normal karşılıyor 😔 bana atılmayı bilmiyor kimseye atılmıyor gerçi çok güleç bir bebek de değil keyfi iyiyse gülüyor. Aaa emzirdiğin halde böyle mi sana karşı diyorlar 😢 içime nasıl dert anlatamam. Ben de acaba çalıştığım için mi diyorum.