KeremAnnesi bende tam 1yaşına girdiğinde başlıycam emin ol ki ilki olucak başladığınızda çünküü özliycek sizi şimdi hep siz varsınız ben çocukların içinde olduğum için biliyorum çoğu velimde de gördüm özlemi geçince oyuna dalıyor beni gözü görmüyor diyende çok oldu siz sevginizi eksik etmeyinn sürekli ilgilenin oyunlar oynayın anlamaz demeyin anlıyorlar benim kızım 4aylık çokta eğleniyor ben bazen yemek bile yapmıyorum uyumadıysa onunla ilgileniyorum istesem yanıma salıncağını alıpta yapabilirim buda bir seçenek ama onunla geçiriceğim zamanı yok etmiyorum ve sevgimizin farkında bu kadar ilgilendiğim halde babası geldiği an gözünüü ondan ayırmıyor çünkü çok özlüyor bana doyuyor gün içinde anlatmak istediğim buydu