KeremAnnesi benmki daha 2 aylık ben başkasına gülüverse bile çok kıskanıyorum sizi çok ıyı anlıyorum. Emzırmwyle alakalı dıyenler var ben de korkuyorum cunku mama içiyor. Şimdiden aynı duyguları yaşıyoruz, gurbet dahil😊 zamanla alışacaktır bence annesisin daha otesi var mı hep seni gorucek farketmeye basladgında