doganinannesii merhaba güzel anne. Öncelikle sakin olmalısın 😊 ek gıdaya geçsen bile öncelik tabi ki anne sütü olacak. Emzirmeye devam et her zamanki düzeninde. Tadımlara yoğurt ile başlayabilirsin. Üç gün kuralını uygulaman güzel olur tabi ki. Üç gün boyunca yoğurt verir ve gözlem yaparsın alerjik reaksiyonlara karşı. Daha sonra başlangıç sebzeleri (havuç, patates, kabak gibi) ile devam edersin. Hepsini tek tek tattırmaya özen göster ki alerjik durumları gözlemleyebilesin. Daha sonra da meyvelerden vermeye başlarsın. (muz, avokado, elma, armut gibi)
Bebeğin sadece tadımlık olarak yiyeceği için seni bırakmaz ya da reddetmez merak etme. Zaten tatlara ve kaşıkla beslenmeye alışması baya zaman alan birşey. Hemen hop diye kaşık kaşık yemeyecek 😊