Kizlar selam. Biz simdi dün doktora gittik. Doktorumuz ek gidaya baslamamiz gerektiğini söyledi. Bir kağıt verdi. Bilgilendirme amaçlı. Uzerinede ekledi. Direk başla. Üç gün kuralı yap ama tadımlık olmasın. Sabah kahvaltısı ara öğünler öğlen yemeği akşam yemegi. Gece yatmadan önce muhallebisine kadar. Iyide ben tüm öğün ek gıda verirsem emmeyi birakmazmi diye sordum. Birsey olmaz. Yemeklerden hemen sonrada emzirirsin istersen dedi. Yumurtadan kerevize kadar herseyi ver dedi. Ben şaştım kaldım. Kimseden böyle duymadim. Muhallebi yap diyor mesela. Ancak suyla pirinç unuyla inek sütüyle olmayacak diyor. Inek sutu tamam yasak biliyorum. Ama ben bu Muhallebiyi nasıl yapacağım o zaman? Yogurt yap dedi mesela.. Tamam dedim ams yoğurdu activia yogurttan mamayla mayalayacakmisim. Bunu ilk kez duydum şok oldum. Çok fazla kafam karıştı. Herseyi ver yesin dedi. Ancak kahve fincani yarisi kadar basla arttirdikca ver dedi. Diyorum sutum ne olacak? Onuda boyle boyle yap dedi. Benim kafam yandı resmen. Bu dönem böyle birsey mi? Ne annemden ne kuzenlerimden boyle ek gida donemi duymadim ben. Sizlere bi sormak istedim. Bu arada özel hastaneye gidiyorum. Yanlış anlamayin devlet hastanesinede giderim ancak bazen doktorlar başından savar bizim burada devlet hastanesinde. Oyle birseymi yaptı dersiniz? Yani sizce nasil bir düzen kurmaliyim? Corbalarida verdi. Hani tarhanadan tutun tum çorbalara kadar. Zeytinyagi ve tereyagi kullanabilirsin dedi. Resmen cocugum anne sutunden direk yemege geçmiş olmuyor mu? Siz ne diyorsunuz? Ay bana bi çare olun. Kafa kalmadi. 😢