limonlukarpuzzz morkalp hiç bir şey yapmadim göbeğimde kalmadi fazla aşağidan bi kesikti sanirim ondan. Benim doğumumu yaptiran doktorda bi kaç arkadaşimda oldu onlardada kalmasi hic sezaryan gobeği
morkalp limonlukarpuzzz benim de çok aşağıdan bi kesik 1.5 ay oldu ama hala göbeğim var valla sizinki hemen mi geçti zamanla mı?
Cilginmomy morkalp kaç kg sun ki ? Memeler sallanıyor ya o yüzden sporcu atleti giy tatlım sıkıntı olmuyor pilates yaparsan hem vücudun rahatlar hemde toparlanır zorlanmazsin da Leslie de hafif güzel bı spor bence
morkalp Cilginmomy şu an 63 kiloyum. daha önce Leslie yaptım baya faydasını da gördüm ama 1.5 aylık bebeğim var emziriyorum ya memeler kocaman olmuş durumda o yüzden normalde de sporcu atleti giyerim evde ama yinede hop hop hop sallanıyorlar 😂😂
Miracbebesi Kuzumveben bende yatmadım hep ayaktaydım çünkü yürümezsen geç iyileşirsin dediler hatta ilk gün merdiven indim çıktım ama iste o kazık olayına katlanamadim 😂
Cilginmomy morkalp kilon çok değil ki boyun kaç aynen sporcu atletinenragmen loplop 😂😂olsun ya o kadar emziriyoruz sonuçta süt bidonu onlar😄😄
morkalp Ozlemsss bol bol su içiyorum hamilelikten kalma bi alışkanlık sanırım ama emzirdiğini için yediklerimi kısıtlamıyorum bu yüzden de kilo veremiyorum belki bende dikkat edip diyet yapsam veririm bilemiyorum
Cilginmomy morkalp ben hamileliğimde 12 kg aldım doğumda 7 kg gitti emzirirken 4 ayda 4 kilo aldım ilk 4 ayda
morkalp Cilginmomy ben 55 ile hamile kaldım 65 ile doğuma gittim şu an 63 kiloyum 1.5 ay oldu göbeğimden çok şikayetçiyim ya kiloyu veririm elbet ama göbek gitmez diye çok korkuyorum 🥺🥺
Cilginmomy morkalp çok zayifsin ya 😄 benimde boy 160 ben 80kusurle kldim hamile 95 kiloyla gittim doğuma 7kg gitti doğumda sonra 4kgsunu alsın geri şimdi verdim spor ve diyet yapıyorum hamilelikte 10 veya 12 kg aldım tam bilmiyorum göbek diyetle ve sporla gider ya gidenler var onları takip ediyorum😄😄
Findikfistik Bebegimm42 Merhabalar , üzerinden biraz zaman geçmiş o yüzden tecrübeleriniz nedir , şu an bende doğum yapalı 3 ay olmak üzere, yamuna alıp takmak istiyorum ama bu saatten sonra işe yarar mı ki? Kiloların hepsi gitti ama göbek biraz kaldı 😞
Bebegimm42 Findikfistik düzenli kullanırsanız ise yarar ben çok düzenli takamadim çünkü emzirmek zor oluyo lateks almıştım siz emzirenler içn çıkmış yeni onu alabilirsiniz