Bebegimm42 Ya evet işte bende emzirdiğimden zor oldu. Normalde doğumdan hemen sonra basit bi tane korse eczaneden almıştım ama çocuğu kucakla kaldır yatağa koymak zordu Yani onunla. Emzirirken de beceremedim. Zorlandım baya. Teşekkür ederim bi bakacağım dediğinize yine de