morkalp korse takip bir kaç ay daha bekleyip alt karın egzersizlerine başlayın sezeryan göbeğine bir tek o etki ediyor. Mekik çekmek üst karnı çalıştırır ama bizim sezeryan göbeği alt karın çalışarak gidiyor 😑 youtube instagramda çok fazla örnek var yavaş yavaş kendinizi zorlamadan başlarsınız ama şu an değil yara dışardan iyileşmiş gibi görünse bile içerden tam olarak iyileşmemiş olabilir. Bende korse takmıştım bir ara ama sonra bıraktım tekrar taktım derken yine de indi hafif ama tabi öyle birden bire eskisi gibi olamaz. 1-2 aylıkken denemiştim alt karın egzersizi ağrım olunca korktum bekledim şu an 6 ay oldu artık yapıyorum çok daha zor çalışıyor ama bir kaç gün dayanınca yavaş yavaş işe yaradığını gördüm