Kirpapatyasi1 Zeynaa1 Aynen tam da onu istiyorum sonradan da kullanalım kenarda kalmasın. Memnun olmanıza sevindim sağ olun😊
eSved Kirpapatyasi1 e bebeginkini almistim ben evet minderi ince hatta minder degil incecik kumas😃 ayriyeten minder aldim ben e bebekten yine ben gayet memnunum ister masa da yerken ister yer sofrasinda yerke n kullanabiliyorim
SenaaTuna Zeynaa1 yemek yerken yatırmıyorum.sadece mama sandalyesi olarak değil normal sandalye,an kucağı gibide kullanılabiliyor.onun için belirttim.
almila37 Kirpapatyasi1 Elele Pasto 3+1 mama sandalyesi aldim cnm cok memnun kaldim kizim onunla büyüdü simdi 2 bucuk aylik oglum var onda da onu kullanicam insallah tavsiye ederm
almila37 Kirpapatyasi1 bnde Taşköprüluyum ama merkezde doğdum büyüdüm babam tosya yiboda cok çalşti🥰 gayet iyi cnm hâlâ duruyr kizimda kullndm smdi oğlumda kullncm
Olric11 Kirpapatyasi1 trendyol Duux sayfasında hem mama sandalyesi hem çalışma masası olanı var üstelik 132 lira bende onu almayı düşünüyorum
Kirpapatyasi1 Olric11 elelel, duux, wellgro, baby plus bunları gördüm bende tavsiye ettiler. Sanırım wellgro alıcam. Duux kangurusunu kullanıyorum aslında iyi ama 🤨
Myplum Kirpapatyasi1 https://ty.gl/pheqfgfqu biz 6. ayından beri bunu kullanıyoruz canım haftaya kızım 2 yaşına girecek sadece önündeki tablasını çıkardık yakın zamanda, bizimle masada yemesi için öyle birleştiriyoruz, minderi ince biraz ama masa kaliteli bi de e-bebekte 119 tl şu an, ben geçen yıl 130a almıştım 🙈
kramice Kirpapatyasi1 zaten hepsi benzer ben memnunum bende senin gibiyken mindere çok takılıyodum ama emin ol kullanamican 😂
Nurrcem Kirpapatyasi1 2 tane mama sandalyemiz var chicco 1000 tl civarı olan sadrazam koltuğu gibi.. ve İKEA’nın antilop İkea kullanıyorum .. chıcco anneme yolladım oraya gittikçe mecburen kullanıyoruz..
Kirpapatyasi1 Nurrcem sadrazam koltuğu iyiymiş😄😄 onların güvenli olduğunu söylüyolar ama çok ağırmış ikea tarzında ama masa sanldaye olabilen alacağım ben de sağ olun 😊