Goktugmom_ Yani 400-500 vermem ömür boyu kullanmıcam sonuçta.😬 Ama okudum bazı yorumlarda ayakları kayıyo,minderi kötü, tepsisi küçük vs yazıyor. Masa sandalyeye dönüşsün ki daha sonra da kullanalım ve öyle ayakları vs kayma sorunu olmasın tabi kaliteli olmalı.